Cash Cow Internet dat ben ik, Alexander Luns.
Mijn brede interesse heeft mij bij verschillende bedrijven in verschillende rollen gebracht. Dat heeft geleid tot kennis van online uitgeven, marketing- en verkoop-skills en kennis van vele andere bedrijfsprocessen. Die brede interesse en kennis kan voor uw bedrijf ronduit handig zijn!
Vandaag de dag wordt veel te veel informatie online over ons uitgespreid, een overload, maar ik geloof in de nieuwe kansen die online biedt. De nieuwe generatie groeit hiermee op, en zal nog veel meer online gaan doen. Daarom moet uw bedrijf hier iets mee. Gericht, snel en actueel. Dat kan een website zijn, maar ook een andere vorm van online publiceren.
Marketing wordt vaak geassocieerd met langzaam en duur. Onderzoek, analyses, veel papier. Toch kan het heel handig zijn om te weten wat uw klanten of prospects willen en hoe je daar het beste op in kunt spelen. Soms is een aantal interviews genoeg om daar achter te komen. Misschien beter om die te laten uitvoeren door iemand die niet “bijziend” is en een frisse blik meeneemt.
Wel eens afgevraagd of u iets moet met de barcodes op uw inkoop? Bang dat dit dure systemen moeten zijn? Komt uw voorraadinformatie van drie verschillende kanten met drie verschillende voorstellingen van zaken? Behoefte aan één waarheid? Een nuchtere blik op de informatie kan helpen deze te combineren in één overzicht.
Vraagt u zich af wie ik ben?